
Likwidacja działalności gospodarczej - Dodatek do Gazety Podatkowej nr 100 (1350) z dnia 15.12.2016
Abonament RTV przy wyrejestrowaniu firmy
Dwa lata temu wyrejestrowałem w CEIDG firmę. Obecnie otrzymałem wezwanie do zapłaty zaległego abonamentu za odbiorniki radiowe i telewizyjne, które w tamtej firmie były wykorzystywane. Czy powinienem wnieść zaległe opłaty, skoro już dwa lata temu wyrejestrowałem firmę?
Fakt, że Czytelnik dokonał wyrejestrowania prowadzonej działalności w CEIDG, nie zwalnia go z obowiązku regulowania opłat za odbiorniki RTV, które były zarejestrowane na firmę. Powinien był on, poza wnioskiem do CEIDG, złożyć wniosek o wyrejestrowanie posiadanych odbiorników RTV. Dopóki Czytelnik tego nie dokona, dopóty będzie na nim ciążył obowiązek regulowania comiesięcznych opłat abonamentowych.
Wyrejestrowania odbiorników dokonać można na dwa sposoby. Po pierwsze, można osobiście wyrejestrować je na poczcie. Drugi sposób polega na wyrejestrowaniu ich za pomocą formularza zamieszczonego na internetowej stronie Poczty Polskiej: https://rtv.poczta-polska.pl. W tym przypadku konieczne jest podanie numeru identyfikującego oraz adresu e-mail, bowiem potwierdzenie złożenia wyrejestrowania odbiorników zostanie wysłane na wskazany adres poczty elektronicznej.
Jeśli nie znalazłeś informacji, której szukasz, wejdź do serwisu | ||
www.PrzewodnikKsiegowego.pl » |
Serwis Głównego Księgowego
Gazeta Podatkowa
Terminarz
DRUKI
Darmowe druki aktywne
WSKAŹNIKI
Bieżące wskaźniki wraz z archiwum
KALKULATORY
Narzędzia księgowego i kadrowego
PRZEPISY PRAWNE
Ustawy, rozporządzenia - teksty ujednolicone
FORUM
Forum aktywnych księgowych
|